Сайтът е в процес на разработка и може да има разминавания при записване на часове и извършване на плащания. След записване на часа, очаквайте обаждане от нас, за потвърждение ,че резервацията е коректна.

Невронаучно изследване

Невромаркетинг

Какво е невромаркетинг?

Невромаркетингът е комбинация от маркетинг и невронаука, която изучава как мозъкът реагира на маркетингови стимули. Апаратурата, която се използва в Хелтикс е електроенцефалограф с ЛОРЕТА.

За какво се използва невромаркетингът?

  • Разбиране на потребителското поведение:Анализ как хората възприемат продукти и реклами.
  • Оптимизация на реклами:Подобряване на ефективността на маркетингови кампании.
  • Дизайн на продукти и опаковки:Как цветове, форми и текстури влияят на решенията за покупка.
  • Ценообразуване:Оптимизиране на цени за по-добро приемане от клиентите.
  • Измерване на бранд лоялност:Изследване на емоционалните връзки с марката.

Кой използва невромаркетинга

  • Големи корпорации
  • Маркетингови агенции
  • Малки и средни предприятия

Къде се прилага?

  1. Реклама:
    • Тестване на видеа, банери и аудио реклами за максимален ефект.
  2. Дизайн на опаковки:
    • Анализ на естетиката и въздействието върху потребителите.
  3. Търговски пространства:
    • Оптимизация на разположението на продукти в магазини.
  4. Електронна търговия:
    • Подобряване на потребителското изживяване онлайн.
  5. Развлекателна индустрия:
    • Тестване на филми, трейлъри и телевизионни предавания.

Запазете час за
консултация

Доказани резултати

Къде е ефективна?

Asset 1brain
Предвиждане на успеха на рекламите

Анализ кои елементи привличат вниманието

Asset 1brain
Създаване на емоционални връзки с бранда

Подобряване на бранд лоялността

Asset 1brain
Подобряване на потребителското изживяване

Оптимизация на уебсайтове и интерфейси

Asset 1brain
Намаляване на маркетинговите грешки

Осигуряване на научно доказани данни за вземане на решения

Процедура

Невромаркетинговите проекти са с тежеста на научно изследване

По какви стъпки преминава невромаркетинговият проект

01

Необходимо е да се свържете с нас, за да обсъдим проекта

02

Провеждане на изследването

Обикновено 20 човека са достатъчни за провеждане на изследването. В Хелтикс използваме електроенцефалограф с Лорета аналитичен софтуер, за проследяване на мозъчната активност. 

Първо се прави контролен запис, след това се правят поредица от записи, в зависимост от целта на проекта. 

Всеки проект е различен и ние подхождаме индивидуално, според нуждите и желанията на клиента. 

2-3 дни

Процедура

03

Анализ на резултатите от изследванията

За анализите използваме ЛОРЕТА аналитичен софтуер, който ни позволява да анализираме всяко едно от полетата на Бродман и как е  свързано с всяка една зона в мозъка. Това е дълбокомозъчен анализ на общо шестте мозъчни пласта, където анализираме кохеренции, асиметрии, мощност и реакцията на всяка една зона в мозъка ( поле на Бродман) при определен стимул.

Докладът се изготвя в писмен вариант, като може да бъде предоставен в електронен формат или на хартиен носител.

1-2 седмици

Цена

Често задавани въпроси

Ще отговорим на всеки
един Ваш въпрос

Ефективност и резултати
  • Ефективност:
    • Невромаркетингът увеличава успеха на кампаниите с до 80%.
  • Резултати:
    • Повишаване на продажбите.
    • Увеличаване на разпознаваемостта на бранда.
    • По-добра ангажираност на потребителите.
  • Повишава ефективността на кампаниите.
  • Намалява разходите за маркетинг чрез елиминиране на грешки.
  • Доставя данни, които традиционните методи не могат да предоставят.
  • Увеличава бранд лоялността и емоционалната свързаност с клиентите.
  • Значително по-малък брой изследвани хора
  • Спестява време и средства
  • Точност на резултатите
  • Изследванията може да покажат допълнителни неподозирани възможности за компанията  
  • Изследваните не могат да “изкривят” съзнателно или несъзнателно резултатите като дават лъжливи отговори
  • Апаратурата регистрира и не може да пропусне нито едно състояние, реакция или емоция на изследвания

Статии

Oще информация, свързана
с терапиите

No results found.