Невромаркетингът е комбинация от маркетинг и невронаука, която изучава как мозъкът реагира на маркетингови стимули. Апаратурата, която се използва в Хелтикс е електроенцефалограф с ЛОРЕТА.
Анализ кои елементи привличат вниманието
Подобряване на бранд лоялността
Оптимизация на уебсайтове и интерфейси
Осигуряване на научно доказани данни за вземане на решения
Обикновено 20 човека са достатъчни за провеждане на изследването. В Хелтикс използваме електроенцефалограф с Лорета аналитичен софтуер, за проследяване на мозъчната активност.
Първо се прави контролен запис, след това се правят поредица от записи, в зависимост от целта на проекта.
Всеки проект е различен и ние подхождаме индивидуално, според нуждите и желанията на клиента.
За анализите използваме ЛОРЕТА аналитичен софтуер, който ни позволява да анализираме всяко едно от полетата на Бродман и как е свързано с всяка една зона в мозъка. Това е дълбокомозъчен анализ на общо шестте мозъчни пласта, където анализираме кохеренции, асиметрии, мощност и реакцията на всяка една зона в мозъка ( поле на Бродман) при определен стимул.
Докладът се изготвя в писмен вариант, като може да бъде предоставен в електронен формат или на хартиен носител.
No results found.
С предоставяне на имейл адреса си Вие се съгласявате с нашата
Политика за поверителност и Общи условия